A Snickers legutóbbi reklámjában továbbra is azt lovagolja meg elég viccesen, hogy ha éhes vagy (=alacsony a vércukrod), az kihatással van a szellemi képességeidre. „A grafikusok megzavarodnak, ha éhesek.” – hirdeti a reklám, melyben a Snickers 11 hibát rejtett el. Megtalálod az összeset? A megoldást alul találod! | | | | | | | | | […]
Kiszúrod a hibákat? – Okos Snickers reklám
Vigyázz! Töröl az AdWords!
Nem kell megijedni, csak a nem használt hirdetéseket törli a Google az AdWords fiókodból. A Google bejelentése szerint 2015. március 23-tól törli azokat az AdWords hirdetéseidet, amelyeket már legalább 100 napja eltávolítottál és soha egy megjelenést sem értek el. Mit is jelent ez?
ÚJ: Marketingcélok az AdWords-ben
A napokban aktiválta a Google a Marketingcél beállíthatóságát a Display hálózati kampányok beállításainál. Ezzel leegyszerűsített beállításokat kapunk, melyek a megadott célt szolgálják. Marketingcélok Az alábbi 4 marketingcél állítható be, melyek kísértetiesen hasonlítanak a Facebook új kampány beállításánál lévő célokra: Az ismertség felépítése: Az ismertség növelése azok körében, akik előtte még nem ismerték márkáját, vagy akiknek […]
Ads Manager mobil Facebook hirdetéskezelő
A Facebook ma bejelentett egy különálló mobilos hirdetéskezelő alkalmazást iOS-re. Jelenleg csak az amerikai App Store-ból tölthető le, a következő hetekben lassan világszerte. Androidra csak év vége felé várható. Mi az az Ads Manager for iOS? Az Ads Manager for iOS egy Facebook mobil hirdetéskezelő alkalmazás, mellyel ellenőrizhetjük, szerkeszthetjük Facebook hirdetéseinket, illetve új hirdetéseket is indíthatunk. Sajnos, egyelőre […]
Videóban mondott köszönetet Mark Zuckerberg
Ma egy kis köszöntővel fogadott mindenk hirdetőt a Facebook (Mark Zuckerberg és Sheryl Sandberg) annak apropóján, hogy több, mint 2 millió hirdetőjük van. Egyúttal bejelentette legújabb mobilos alkalmazását is, az Ads Manager for iOS-t, mely egy hirdetéskezelő app egyelőre csak iPhone-okra és egyelőre csak az USÁ-ban (heteken belül elérhető majd máshol is). A videót itt […]
Napi 1,4 millió káros AdWords hirdetés
2014-ben 524 millió káros AdWords hirdetést és 214 ezer hirdetőt tiltott le a Google – közölte a cég blogján. Bár a teljes hirdetési volumennek ez csak elenyésző szelete, mégis hatalmas számok. Pár részlet: több mint 43 millió hirdetés próbált valamilyen trükkel kattintásra rávenni, több mint 9,6 millió hirdetés egészségügyi szabálysértéssel kapcsolatos, több mint 4,3 millió […]
Közeli változatok a Kifejezés és Pontos egyezésnél. ÚJ AdWords változás?
A Google 2014 szeptember végétől finomítani fogja a kulcsszavak célzását. Több lesz az átkattintások száma, több a látogató, azonban a hirdetési költségünk is nőni fog. Érdemes erre odafigyelni vagy nem?
Napon belüli Facebook hirdetés ütemezés – Végre!
A Facebook végre bevezette a napon belüli hirdetés ütemezést. Ez egy rendkívül hasznos funkció, végre nem kell a nap minden órájában futtatnunk a Facebook hirdetésünket, ha ezt nem akarjuk. No, azért világszenzációról nem beszélhetünk, ugyanis a Google AdWords-ben már évek óta létezik ez a funkció.
Rossz webshopos vásárlás a valóságban
Gondolkodtál már azon, hogyan nézne ki egy webshopos vásárlás a valóságban? A Google-nél elgondolkodtak rajta és csináltak is belőle egy videót a legsúlyosabb hibákkal. Érdemes átgondolni, hogy a Te webshopodban léteznek-e ezek a hibák!