2014-ben 524 millió káros AdWords hirdetést és 214 ezer hirdetőt tiltott le a Google – közölte a cég blogján.
Bár a teljes hirdetési volumennek ez csak elenyésző szelete, mégis hatalmas számok. Pár részlet:
- több mint 43 millió hirdetés próbált valamilyen trükkel kattintásra rávenni,
- több mint 9,6 millió hirdetés egészségügyi szabálysértéssel kapcsolatos,
- több mint 4,3 millió hirdetés szerzői jogok megsértésével kapcsolatos,
- több mint 250 ezer honlapot állítottak le, melyek rosszindulatú szoftvert tartalmaztak,
- stb.
A Google 2014-es káros hirdetés elleni erőfeszítéseiről készült teljes infografikáját legalul megtalálod.
http://trkrng.com/?url=https://wpml.org/purchase&a=139587&k=qLEEczl4SQwL
Ha nem vagy tisztában vele, hogy mit szabad az AdWords hirdetésekben és mit nem, kérdezd meg bátran itt kommentben, vagy elérhetőségeim egyikén.