![Pénzköltés Google hirdetésre okosan](https://aroland.hu/wp-content/uploads/sites/219/2014/04/photodune-598472-businessman-looking-at-piles-of-pennies-m-1024x682.jpg)
Ezek a kérdések vannak benned?
- Több potenciális látogatót szeretnél a honlapodra?
- Szeretnél hirdetni a Google-ön?
- Szeretnéd, ha a hirdetésed profitot is termelne?
- De nem tudod, hogyan állj neki?
Ha a termékedet/szolgáltatásodat az interneten is szeretnéd kínálni, akkor kihagyhatatlanok a Google hirdetések. A potenciális vásárlókat a legkönnyebben a Google hirdetéseken keresztül tudod elérni. Miért? Mert a legtöbb vevő vásárlás előtt rákeres a termékre/szolgáltatásra az interneten. Az első pár ajánlatra rákattint, melyek többsége fizetett Google hirdetés. Összehasonlít párat és a legszimpatikusabbnál rendel.
A Google hirdetési rendszere (a Google Ads) nagyon bonyolult és folyamatosan bővül. Ezért csak 3 lehetőséged van:
- Saját magad tanulod meg használni az Ads-et. A képzésedre folyamatosan időt és pénzt áldozol. Emellett a hirdetéseidet folyamatosan optimalizálod, teszteled, állítgatod.
- Kiadod a Google hirdetéseid kezelését egy Google Ads szakembernek, akinek ez a munkája, folyamatosan képzi magát, Te pedig azzal foglalkozol, amihez értesz.
- Elköltesz egy csomó pénzt feleslegesen és rosszul Google hirdetésre. A végén azt mondod, hogy ez nem jött be, a Te termékedet/szolgáltatásodat nem lehet Google-ön hirdetni.
Én a másodikat javaslom.
Kinek javaslom?
- Aki nem akarja magát folyamatosan képezni a Google Ads-ben,
- akinek nincs ideje (vagy kedve) a Google hirdetéseinek folyamatos tesztelgetésére, optimalizálására,
- akinek nincs online marketinges alkalmazottja.
Kinek nem javaslom?
Az, aki meg akarja tanulni a Google Ads használatát és hajlandó folyamatosan képezni magát. Aki saját maga szeretné naponta állítgatni, tesztelgetni az Ads fiókját. Aki nem bízik meg másban és szeretné a cégen belül tartani ezeket az információkat.
MIÉRT NE kezdj el tudás nélkül hirdetni a Google-ön?
Tudtad, hogy a Google már az Ads fiókod indításakor figyeli, mit hogyan állítasz be? Vannak csali beállítások, melyek kihagyásakor a Google egyből tudja, hogy nem szakértő ül a gép mögött, hanem egy kezdő. Ezt az úgynevezett „Fiók minőségi pontszáma” mutatóval méri. EZ NEM PUBLIKUS MÉRŐSZÁM. Ezzel méri a Google a Te Ads fiókod szakértői színvonalát. És ez alapján fogsz tudni olcsóbban vagy drágábban hirdetni.
Ezért fontos, hogy minél előbb dönts: Ki kezelje a Google hirdetéseidet? Egy Google Ads szakember vagy Te? Ha engem választasz, akkor a következő fog történni:
A Google hirdetésed indításának menete nálam:
- Felhívlak telefonon és beszélünk a termékedről/szolgáltatásodról és a hirdetéssel kapcsolatos céljaidról. Ezek után elmondom, mit, hol, hogyan lenne érdemes hirdetni a Google-ön.
- A telefonhívás után 24 órán belül írásban küldök egy árajánlatot, melyet ha elfogadsz, indulhat a munka:
- Létrehozom az új Google Ads fiókodat.
- Kialakítom az optimális Ads fiókodat, létrehozom kulcsszó listáidat és megírom a Google hirdetéseidet. Beállítok mindent.
- Hetente finomítom, csiszolom az Ads fiókodat, hogy egyre több profitot termeljen neked.
- Folyamatosan kommunikálunk egymással az eredményekről, fejleményekről.
Mennyibe kerül mindez?
A Google hirdetési fiókokban hirdetéscsoportok vannak. Érdemes minden körülhatárolható, hirdetendő dolgot külön hirdetéscsoportba szervezni. Például az egyes hirdetendő termékek vagy főbb termékcsoportok egy-egy hirdetéscsoportba kerülnek. De ugyanígy külön hirdetéscsoportba érdemes szervezni például a kosarat otthagyóknak szánt hirdetéseket is.
A havi munkám mennyisége és emiatt a havi díj is attól függ, hogy hány ilyen hirdetéscsoportod van. Nagyvonalakban így kalkulálhatsz. Az aktuális díjszabást az Árak oldalon találod.
Ki vagyok én?
![Ambrus Roland Online marketing szakértő](https://aroland.hu/wp-content/uploads/sites/219/2012/11/Roland-150x150.jpg)
Ambrus Roland vagyok. 2008 óta foglalkozok online marketinggel (Google Ads, Facebook, stb hirdetésekkel). Írhatnám én is, hogy hány millió Ft-nyi hirdetési költség folyt át a kezem alatt és mennyit spóroltam, meg hogy minősített Google Partner vagyok, de ez mind rizsa. Egyáltalán nem jelent se jót, se rosszat. Ha engem választasz, én ezt nyújtom Neked:
Becsületesen lesz kezelve az Ads fiókod. Feleslegesen nem fog elfolyni a pénzed Google hirdetésre. Elmagyarázok mindent Neked. Nem akarok egyre több és több ügyfelet, mert nem ez a célom, így folyamatosan minőségi kiszolgálásban lesz részed. ÉS: meg fogom mondani Neked azt is, ha nem lehet nyereségesen hirdetni a termékedet/szolgáltatásodat és inkább más megoldásban kellene gondolkodnod.
Ha meggyőztelek vagy további kérdésed van, töltsd ki az űrlapot!
(Az űrlap elküldése még semmilyen kötelezettséggel nem jár.)
"*" a kötelező mezőket jelöli
Mi történik ezután?
Felhívlak telefonon és beszélünk a céljaidról és a megoldási lehetőségekről.
Mit mondanak rólam az ügyfeleim?
… A konkrétumok tekintetében pedig felderített egy nagy pénznyelő lyukat, ami csak vitte a pénzt, de eredményt nem hozott és több kampányunk hatékonyságán pedig lényegesen javított.
Tóth András, Chefparade Főzőiskola
Nagyon meg vagyok elégedve a szolgáltatással. A fiókom eredménye javult, több konverziót kapok és végre nem folyik el a pénzem rosszul beállított hirdetetéseken.
Tóth Krisztina, Kuschelmama.ch