Nem kell megijedni, csak a nem használt hirdetéseket törli a Google az AdWords fiókodból. A Google bejelentése szerint 2015. március 23-tól törli azokat az AdWords hirdetéseidet, amelyeket már legalább 100 napja eltávolítottál és soha egy megjelenést sem értek el. Mit is jelent ez?
ÚJ: Marketingcélok az AdWords-ben
A napokban aktiválta a Google a Marketingcél beállíthatóságát a Display hálózati kampányok beállításainál. Ezzel leegyszerűsített beállításokat kapunk, melyek a megadott célt szolgálják. Marketingcélok Az alábbi 4 marketingcél állítható be, melyek kísértetiesen hasonlítanak a Facebook új kampány beállításánál lévő célokra: Az ismertség felépítése: Az ismertség növelése azok körében, akik előtte még nem ismerték márkáját, vagy akiknek […]
AdWords változás: Időszakok összehasonlítása opció
Az AdWords-ben eddig nem lehetett két időszakot összehasonlítani, most már lehet. Ennek megfelelően megváltozott a dátumtartomány választó menü is. Megjelent egy „Dátumok összehasonlítása” opció a dátumtartomány választó lenyíló menüben.
AdWords változás: új beállítások a hirdetés rotációban
Megváltozott az AdWords-ben a hirdetés rotáció beállítása. Már nem csak 3, hanem 4 opció közül választhatunk. Nézzük meg, mi az új és hogyan változtak a régi beállítások.
AdWords irányelv módosítás a Belső linkekkel kapcsolatban
A Google módosítja AdWords irányelvét a belső linkekkel kapcsolatban. Mik azok a belső linkek (sitelink-ek)?
Analytics és AdWords fiók összekapcsolása
Több szempontból is érdemes az Analytics és az AdWords fiókunkat összekapcsolni. Az AdWords fiókunk hozzáférést kap a látogatóink viselkedésének adataihoz, mellyel a kampányainkat tovább finomíthatjuk. Az Analytics fiókunkban pedig látszódni fognak az AdWords kampányaink adatai, eredményei. Az Analytics és AdWords összekapcsolásának előnyei: Az Analytics fiókunkban megjelenik az AdWords alkategória (az Ügyfélszerzés kategórián belül). Itt csomó […]