Pénztermelő hirdetések Neked

  • GYORSTESZT
  • Miben tudok segíteni?
    • GOOGLE HIRDETÉS INDÍTÁS ÚJAKNAK
    • ADS FIÓK TELJES ÁLLAPOTFELMÉRÉS
    • GOOGLE ADS FIÓK OPTIMALIZÁLÁS
  • Árak
  • Kapcsolat

2011. július 2. | Szerző: ambrusroland

Analytics és AdWords fiók összekapcsolása

Több szempontból is érdemes az Analytics és az AdWords fiókunkat összekapcsolni. Az AdWords fiókunk hozzáférést kap a látogatóink viselkedésének adataihoz, mellyel a kampányainkat tovább finomíthatjuk. Az Analytics fiókunkban pedig látszódni fognak az AdWords kampányaink adatai, eredményei.

Az Analytics és AdWords összekapcsolásának előnyei:

  1. Az Analytics fiókunkban megjelenik az AdWords alkategória (az Ügyfélszerzés kategórián belül). Itt csomó statisztikát nézhetünk meg fizetett hirdetéseinkről, melyeket az AdWords-ön belül egyébként nem látunk.
  2. Az AdWords fiókba importálhatóvá válnak az Analytics célok (mint konverziók).
  3. Az AdWords fiókban megjelennek az e-kereskedelmi tranzakciók adatai.
  4. Az AdWords fiókban megjelennek egyéb statisztikai adatok (pl: Segített konverziók, Visszafordulások aránya és Oldalmegtekintések/látogatás).
  5. Fejlettebb remarketing lehetőségek állnak rendelkezésre. Az Analytics-ben létrehozott Közönségek is importálhatók AdWords-be, melyekkel sokkal kifinomultabb célközönséget is célozhatunk (például akik 3-nál többször jártak az oldalunkon, vagy akik 10-nél nagyobb oldalmélységig jutottak el, vagy akik 5 percnél tovább voltak az oldalunkon, stb).
  6. Az Analytics Többútvonalas csatornák jelentése több adathoz jut hozzá az AdWords-ből.

Fontos az összekapcsolás előtt!

Csak akkor lehet összekapcsolni az Analytics és az AdWords fiókot, ha mindegyiket ugyanazzal az email (gmail) címmel használjuk, valamint ha az Analytics fiókban minimum Szerkesztői jogosultságunk van, míg az AdWords-ben Adminisztrátori jogosultságunk. (Megjegyzés: ezek a jogosultsági szintek az összekapcsolás után megszüntethetők.)

Az Analytics és az AdWords fiók összekapcsolásának lépései:

  1. Az Analytics fiókban kattintsunk az Adminisztrálás » Tulajdon » AdWords összekapcsolása menüpontra.
  2. Az “Összekapcsolt AdWords fiók kiválasztása” résznél jelöljük be a négyzetet azon AdWords fiók mellett, amelyikkel össze szeretnénk kapcsolni az Analytics fiókunkat. Majd Tovább gomb.
    Analytics AdWords összekapcsolás 1
  3. Az “Összekapcsolás konfigurálása” résznél válasszuk ki azt az Analytics nézetet/nézeteket, amelyben/amelyekben elérhetővé kívánjuk tenni az AdWords adatainkat. Majd kattintsunk a Fiókok összekapcsolása gombra.
    Analytics AdWords összekapcsolás 2
  4. Ha minden rendben, akkor ezt a képernyőképet kell látnunk:
    Analytics AdWords összekapcsolás 3

Remélem, hasznos és könnyen érthető volt az Analytics és AdWords fiók összekapcsolásának leírása. Ha van valamilyen kérdésed vagy észrevételed ezzel kapcsolatban, akkor írj nekem elérhetőségeim egyikére.

Hasznos hirdetést kívánok!

Kategória: Online hirdetés Címkék: adwords, Analytics

Ki az az AROLAND?

Ambrus Roland Online marketing szakértő

Szia! A nevem Ambrus Roland. 2008 óta foglalkozok online hirdetésekkel (Facebook, Ads). Minősített Google Partner ügynökség vagyok.
Imádok optimalizálni, finomítani, reszelgetni egy hirdetési fiókot mindaddig, amíg az tökéletesen nem kezd el működni.
Válassz engem bátran, ha nem akarsz nagy marketing cégek X-edik ügyfele lenni, inkább a barátibb kapcsolat jön be neked.

Telefon: +36 70 250 9970

  • Adatkezelési tájékoztató

Pénztermelő hirdetések Neked | Prémium WordPress