Ezek a kérdések vannak benned?
- Több potenciális látogatót szeretnél a honlapodra?
- Szeretnél hirdetni a Google-ön?
- Szeretnéd, ha a hirdetésed profitot is termelne?
- De nem tudod, hogyan állj neki?
Ha a termékedet/szolgáltatásodat az interneten is szeretnéd kínálni, akkor kihagyhatatlanok a Google hirdetések. A potenciális vásárlókat a legkönnyebben a Google hirdetéseken keresztül tudod elérni. Miért? Mert a legtöbb vevő vásárlás előtt rákeres a termékre/szolgáltatásra az interneten. Az első pár ajánlatra rákattint, melyek többsége fizetett Google hirdetés. Összehasonlít párat és a legszimpatikusabbnál rendel.
A Google hirdetési rendszere (a Google Ads) nagyon bonyolult és folyamatosan bővül. Ezért csak 3 lehetőséged van:
- Saját magad tanulod meg használni az Ads-et. A képzésedre folyamatosan időt és pénzt áldozol. Emellett a hirdetéseidet folyamatosan optimalizálod, teszteled, állítgatod.
- Kiadod a Google hirdetéseid kezelését egy Google Ads szakembernek, akinek ez a munkája, folyamatosan képzi magát, Te pedig azzal foglalkozol, amihez értesz.
- Elköltesz egy csomó pénzt feleslegesen és rosszul Google hirdetésre. A végén azt mondod, hogy ez nem jött be, a Te termékedet/szolgáltatásodat nem lehet Google-ön hirdetni.
Én a másodikat javaslom.
Kinek javaslom?
- Aki nem akarja magát folyamatosan képezni a Google Ads-ben,
- akinek nincs ideje (vagy kedve) a Google hirdetéseinek folyamatos tesztelgetésére, optimalizálására,
- akinek nincs online marketinges alkalmazottja.
Kinek nem javaslom?
Az, aki meg akarja tanulni a Google Ads használatát és hajlandó folyamatosan képezni magát. Aki saját maga szeretné naponta állítgatni, tesztelgetni az Ads fiókját. Aki nem bízik meg másban és szeretné a cégen belül tartani ezeket az információkat.
MIÉRT NE kezdj el tudás nélkül hirdetni a Google-ön?
Tudtad, hogy a Google már az Ads fiókod indításakor figyeli, mit hogyan állítasz be? Vannak csali beállítások, melyek kihagyásakor a Google egyből tudja, hogy nem szakértő ül a gép mögött, hanem egy kezdő. Ezt az úgynevezett „Fiók minőségi pontszáma” mutatóval méri. EZ NEM PUBLIKUS MÉRŐSZÁM. Ezzel méri a Google a Te Ads fiókod szakértői színvonalát. És ez alapján fogsz tudni olcsóbban vagy drágábban hirdetni.
Ezért fontos, hogy minél előbb dönts: Ki kezelje a Google hirdetéseidet? Egy Google Ads szakember vagy Te? Ha engem választasz, akkor a következő fog történni:
A Google hirdetésed indításának menete nálam:
- Felhívlak telefonon és beszélünk a termékedről/szolgáltatásodról és a hirdetéssel kapcsolatos céljaidról. Ezek után elmondom, mit, hol, hogyan lenne érdemes hirdetni a Google-ön.
- A telefonhívás után 24 órán belül írásban küldök egy árajánlatot, melyet ha elfogadsz, indulhat a munka:
- Létrehozom az új Google Ads fiókodat.
- Kialakítom az optimális Ads fiókodat, létrehozom kulcsszó listáidat és megírom a Google hirdetéseidet. Beállítok mindent.
- Hetente finomítom, csiszolom az Ads fiókodat, hogy egyre több profitot termeljen neked.
- Folyamatosan kommunikálunk egymással az eredményekről, fejleményekről.
Mennyibe kerül mindez?
A Google hirdetési fiókokban hirdetéscsoportok vannak. Érdemes minden körülhatárolható, hirdetendő dolgot külön hirdetéscsoportba szervezni. Például az egyes hirdetendő termékek vagy főbb termékcsoportok egy-egy hirdetéscsoportba kerülnek. De ugyanígy külön hirdetéscsoportba érdemes szervezni például a kosarat otthagyóknak szánt hirdetéseket is.
A havi munkám mennyisége és emiatt a havi díj is attól függ, hogy hány ilyen hirdetéscsoportod van. Nagyvonalakban így kalkulálhatsz. Az aktuális díjszabást az Árak oldalon találod.
Ki vagyok én?
Ambrus Roland vagyok. 2008 óta foglalkozok online marketinggel (Google Ads, Facebook, stb hirdetésekkel). Írhatnám én is, hogy hány millió Ft-nyi hirdetési költség folyt át a kezem alatt és mennyit spóroltam, meg hogy minősített Google Partner vagyok, de ez mind rizsa. Egyáltalán nem jelent se jót, se rosszat. Ha engem választasz, én ezt nyújtom Neked:
Becsületesen lesz kezelve az Ads fiókod. Feleslegesen nem fog elfolyni a pénzed Google hirdetésre. Elmagyarázok mindent Neked. Nem akarok egyre több és több ügyfelet, mert nem ez a célom, így folyamatosan minőségi kiszolgálásban lesz részed. ÉS: meg fogom mondani Neked azt is, ha nem lehet nyereségesen hirdetni a termékedet/szolgáltatásodat és inkább más megoldásban kellene gondolkodnod.
Ha meggyőztelek vagy további kérdésed van, töltsd ki az űrlapot!
(Az űrlap elküldése még semmilyen kötelezettséggel nem jár.)
"*" a kötelező mezőket jelöli
Mi történik ezután?
Felhívlak telefonon és beszélünk a céljaidról és a megoldási lehetőségekről.
Mit mondanak rólam az ügyfeleim?
… A konkrétumok tekintetében pedig felderített egy nagy pénznyelő lyukat, ami csak vitte a pénzt, de eredményt nem hozott és több kampányunk hatékonyságán pedig lényegesen javított.
Tóth András, Chefparade Főzőiskola
Nagyon meg vagyok elégedve a szolgáltatással. A fiókom eredménye javult, több konverziót kapok és végre nem folyik el a pénzem rosszul beállított hirdetetéseken.
Tóth Krisztina, Kuschelmama.ch